richyvonn.reismee.nl

Pinnacles NP, Kirk creek

21-07-17, Kirk creek campground 21-1 plekje 31

Hoe is het mogelijk……van de 6 slaapmatten en luchtbedden waren er 5 lek gegaan. Om half vier vannacht vonden Rich en ik het welletjes en gingen in de auto slapen. Juul schoof ook aan en daar hebben we nog 1,5 uur geslapen. Om 6 uur de rest maar eens wakker gemaakt en ontbeten. Om 7.30 uur waren we al op weg naar de Bear Gulch trail. Het is hier behoorlijk heet dus we willen de hikes liefst zo vroeg mogelijk doen. Was een prachtige wandeling en super voor de kids want het leek 1 grote speeltuin. We moesten onder stenen doorkruipen, grotten doorkruipen en trappetjes op. Soms hadden we zelfs een zaklamp nodig. Lars zag op een gegeven moment een slang in het water zwemmen, heel erg gaaf. Na de wandeling gingen we naar King city om luchtbedden te kopen, maar dat viel nog niet mee.

Na een prachtige route door de bergen kwamen we aan in Kirk creek campground. Ligt prachtig aan de Atlantische oceaan en hier mogen we wel vuur maken. De camphost gaf aan dat er veel poison oak was en ze liet me zien hoe dat eruit ziet. Oppassen geblazen dus. Toen de tenten stonden liepen we naar het strand, maar Jessie en ik gingen eerder terug. We werden door mensen aangesproken en ze vroegen ons of we de walvissen al gezien hadden. Wat walvissen!! Nee, die hadden we dus nog niet gezien. We mochten door hun verrekijker kijken en warempel daar waren ze. Hoe gaaf is dat!! Zo vanuit de camping!! Toen de rest terug was mochten ze uiteraard ook kijken. Intussen waren we deze mensen aan het praten gegaan en het bleek een tandarts en zijn vrouw te zijn. Hoe grappig. Gezellig samen wat staan te praten en mochten hun matrassen van de bovenbouw van de camper gebruiken, daarna gaan eten in Tres bones. Morgen kunnen we helaas niet de kustroute naar het zuiden afrijden, de weg is namelijk weg……….

Theo Wouters

Hallo Luitjes,
Wat een heerlijke verhalen hebben jullie op de site neergezet. Ik droom met jullie mee, dat ik de koffers mocht dragen. Te laat ontdekte ik dat jullie weer online schreven maar nu ben ik op 10 augustus helemaal bij gelezen. Geniet zolang het nog kan en tot het volgende mailtje.

Theo Wouters