richyvonn.reismee.nl

Kirk Creek, Gaviota

22-07-17, Gaviota campground plekje 4

Om 5.45 uur konden Rich en ik het niet meer houden in bed. De slaap zat erop en dat was dat. We begonnen alvast onze tent op te ruimen en daarbij drukte Rich per ongeluk op de panic knop van de autosleutel en dat maakte zoveel lawaai dat we even de camping wakker hadden gemaakt. Gelukkig viel dat reuze mee. Juul en Lars waren al snel wel wakker en gingen helpen met het kampvuurtje. Als snel zat de hele familie aan de gebakken eieren en gebraden worstjes met uitzicht op de Pacific, wie doet ons wat. De matrassen brachten we terug naar de aardige tandarts en zijn vrouw. Omdat we niet langs de kustweg naar Gaviota SP konden (onze volgende camping) moesten we weer terug de berg op om de highway te bereiken. Weer kwamen we langs de militaire basis en op een gegeven moment zag ik een coyote een prooi vangen in het hogen gras, super gaaf om te zien.

In een dorpje onderweg schoven we bij een Mc Donalds naar binnen om een ijsje te eten en te internetten. Helaas kon ik mijn mail niet uitlezen, maar de reisdagen kon ik wel uploaden. Fenna kon even met Fabrice bijpraten en Lars met zijn oma. We kochten 2 matrassen waar we levenslang garantie op krijgen en hopen dat we nu eindelijk allemaal lekker kunnen slapen.

Omdat de pinpoints van de Tomtom er nog niet op staan baalde ik wel een beetje want ik wilde heel erg graag Ostrichland bezoeken. Dit is een struisvogelfarm waar je de vogels kunt bekijken en mag voeren. Gelukkig konden we hem zo ook vinden. Gisteren hadden we de grootste lol om onze eigen dommigheid want we dachten dat Turky saucisse worsten waren met kruiden uit Turkije, maar welnee dat waren worsten gemaakt van kalkoen. Vandaag was het wederom lol omdat ik al sinds ik gezien had dat dit er was dacht dat het Oostenrijk was. Toen we op zoek waren naar deze farm wisten we niet hoe een struisvogel in het Engels genoemd word. Oké, laat het voor iedereen duidelijk zijn dat is dus een ostrich! We hadden de grootste lol met het voeren van deze beesten en Juul kon er bijna geen afscheid van nemen. Erg leuk!!

Toen op naar Gaviota Sp om de tenten op te zetten. Op het strand maakten we een watermeloen en een bak aardbeien soldaat. Lars en Fenna gingen geocahen en Rich en Juul het strand verkennen. Na een welverdiende douche (wat kun je daar van genieten na een paar dagen) zijn de meiden nu lekker aan het lezen op het strand en de jongens driftwood aan het verzamelen. Dit is nodig om de BBQ aan te krijgen om zo dadelijk onze aardappels in het vuur te poffen, de maiskolven liggen er trouwens al in en de worstjes gaan straks. We genieten met vollen teugen.

En dit willen we nog ff kwijt:

Lieve mama, papa, zusje, oma, en rest van de familie van Lars. We zijn superblij dat we hem van jullie hebben mogen lenen. Lars ligt goed bij iedereen en het voelt super fijn om hem bij ons te hebben. Hij is hulpvaardig, overziet de dingen, denkt mee, sprokkelt hout, zal nooit klagen en geniet volgens mij met volle teugen. Het is altijd spannend om iemand anders mee te nemen, maar Lars voelde vanaf het begin af aan niet anders, vandaar dat we hem ook wel durfde mee te vragen. Dat wilde ik dus nog ff kwijt.

Margret

Lieve allemaal wat een geweldig avontuur maken jullie mee!! Door de mooie verhalen van jou Yvon en de appjes/foto's van Lars blijven wij op de hoogte. Lars heeft de tijd van zijn leven waarvoor ik jullie niet genoeg kan bedanken!
Er zullen nog heel veel indrukwekkende uitzichten en gebeurtenissen volgen......kan niet wachten op het volgende verhaal.... Dikke kus Margret ook namens oma.X

Natasja

Wat hebben jullie het leuk daar!!
Wij genieten met jullie mee, heel veel plezier van ons!!

Laureen

Ahhhhhhhh ???