richyvonn.reismee.nl

Gaviota, Los Angeles

23-07-17, Malibu creek state park

Gisterenavond heerlijk gegeten en nog even bij het kampvuur gezeten en toen ging het licht om 22.00 uur uit. Om 22.30 uur ging het licht weer aan want ons nieuwe luchtbed was helemaal slap. Frustratie alom. We hebben hem uit de tent gesleept en kwamen er achter dat deze twee doppen ineen had en uiteraard was er maar 1 dop dicht gedraaid. Na het opnieuw oppompen was het probleem opgelost en konden we weer naar bed. Vanmorgen om 6.30 uur waren Richard en Lars al bezig om het kampvuur aan te krijgen. Juul schoof al snel aan want als die vuur ruikt is ie er als de kippen bij. Lars en Juul gingen weer op zoek naar hout en de meiden werden uit hun tenten gelokt met eieren en spek. Op een gegeven moment knalde er een steen stuk in de BBQ-place en een deel belande bij Fenna op de boterham. Toen ze hem eraf wilde halen brandde ze flink haar vingers. Snel gaan koelen en ze heeft nog zeker 2 uur met haar vingers in twee waterflesjes gezeten. Nu gaat het wel weer.

Tijdens het ontbijt vertelde Jessie achteloos dat haar matje nu ook lek was. Ja, zeg hier zaten we op te wachten. Niet te geloven, alle matten en luchtbedden lek. Voor wie mag denken “hadden ze die zooi dan niet thuis kunnen testen wil ik dit zeggen: alles was getest en alles deed het”! We gaan maar weer op zoek, maar vandaag niet, het zal wel morgen worden. We gaan wel een alternatieve slaapplaats creëren met kleding en alles wat we kunnen vinden wat zacht is. Na het ontbijt gingen op weg naar Malibu Creek SP waar we drie nachten zullen verblijven. Dit park ligt aan de noordkant van Los Angeles en vanuit hier zitten we in een half uur aan de rand van de stad. We kregen een plekje toegewezen, maar op Google earth had ik gezien dat er mooiere plekken waren. Zonder moeilijk te doen kregen we een andere plek, heerlijk in de schaduw en dichtbij de toiletten. Helemaal prima. In het park zelf ligt een meertje waar je heerlijk kunt zwemmen. De kids zijn daar nu naar toe. Straks gaan we lekker eten in LA en een kijkje nemen bij het Griffith Obervatory. Vanuit hier heb je namelijk een prachtig uitzicht over de stad. Voor morgen hebben we fietsen gehuurd en gaan een flinke tocht doen. We willen Santa Monica beach en Hollywood aandoen. (bij de Mc. onderweg hebben we kunnen internetten en hebben we de pinpoints uiteindelijk op Tommy gekregen. 1 voor 1 lukte het wel. Samen met Lars ff bezig geweest terwijl Juul en Rich een wandelingetje gingen maken. Helaas kon ik wel de mail uitlezen maar antwoorden niet. Mich (alias Harry) het probleem is dus opgelost!

Elly

Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen. Alsof we er zelf bij zijn! Vooral die vuurtjes stoken en dan met z'n allen lekker eten, geniet ervan!
Fijn dat de pinpoints opgelost zijn, Mies vroeg iedere dag of ik nog een reactie van Yvonne gehad had hahaha!
Veel plezier met z'n allen en geniet van LA.
Gr, Elly xxx

Wendy

Wat een ontzettend leuke verhalen! Geniet ervan!!