richyvonn.reismee.nl

We gaan weer op pad.

Beers, 25 februari 2017.

Oke, 1 keertje dan nog. Met zijn vijven de grote plas over op zoek naar het grote avontuur. Het zat al een jaar in ons hoofd want dit wilden we graag nog 1 keer met ons gezinnetje gaan doen. In augustus 2016 zagen we goedkope tickets van Dusseldorf naar San Francisco en sloegen we meteen toe. Voor ons is Dusseldorf prima te doen. De auto hebben we vrij snel daarna geboekt via Rentalcars . Het leeuwendeel van het uitzoekwerk heeft Richard dit keer gedaan. Ik ben intussen aan het studeren geslagen en dat kost veel tijd. Jammer, want de voorpret van het uitzoeken mis ik hierdoor grotendeels. Kwestie van keuzes maken, maar het is het zeker waard. Het zal een rondje San Francisco worden met een diversiteit aan steden, natuurschoon en overnachtingsplekken. Dit keer gaan we ook weer een lookout huren, een yurt en enkele cabins. De tent gaat weer mee en af en toe een hotel omdat we anders teveel gaan stinken. Dit gaan we oplossen door af en toe in een meertje te duiken om de boel nog enigsins onder controle te houden. De kids wilden naar Las Vegas en daar geven we graag gehoor aan. We hopen weer beren te gaan zien, weer te genieten van de hele grote bomen, lekker te kunnen (water)wandelen en genieten van wat de grote steden zoals Los Angeles en San Francisco ons te bieden hebben. Voor ons mag het nu al 19 juli zijn.

Update maart:

Sinds een half jaar heeft Jessie een dijk van een vriendje Lars, waar we allemaal dol op zijn. We vroegen hem afgelopen weekend om met ons mee te gaan. Lars had al een vakantie geboekt met zijn vrienden, maar na wat heen en weer geren naar het reisbureau kon hij er toch vanaf. Zijn vrienden gunden hem dit avontuur wel (top jongens!!) en snel een ticket geboekt voordat iemand zich kon bedenken. Lars gaat een andere route vliegen dan wij, maar uiteindelijk is het span compleet in SFO op 19-7.

Voor huis en haard gaat mijn lieve collega Cheryl met man en kids zorgen. We zijn hier superblij mee!. Ze zijn dol op honden en gaan zeker van de omgeving genieten. We duimen voor hen dat de zomer, zomers zal worden.

Wij hebben er zin in en zijn er klaar voor.....op naar het grote avontuur.