richyvonn.reismee.nl

Flagstaff, Escalante

31-07-17, Canyons of Escalante RV park cabin 1, http://canyonsofescalantervpark.com/

Binnen 1,5 uur waren we klaar om te vertrekken. De cabin was weer schoon, de auto ingeladen en we konden afscheid nemen van Kendrick cabin. Hier hadden we best langer willen blijven, een echte aanrader! Richard had een binnenweg gezien, dwars door de bossen. 20 km hobbel de bobbel met een flink aantal herten in het vizier. Vandaag hebben we een flinke reisdag voor de boeg. Tijd genoeg dus om alle apparatuur op te laden. We nemen wel wat mee zeg, zo met z’n zessen. Onderweg hadden we nog een stop bij Zion NP. Daar wandelden we naar de Canyon overlook. Deze trail hadden we 5 jaar geleden ook al gedaan en ik had daar van Rich en Jessie een leuke foto gemaakt. Ik probeerde weer dezelfde foto te maken. Het was intussen 42 graden heet en op de terugweg kwam de man met de hamer voorbij. De trail zelf is maar 1 mijl, dus daar kun je weinig van zeggen, maar met die hitte…..mijn hemel, niet echt mijn ding. Morgen moet ik er echt aan geloven want dan gaan we er eentje van 9 doen, eens kijken hoe dat gaat bevallen. Dan gaan we naar de Calf creek waterfall, zo eentje uit een film, waar je ook in mag zwemmen. Helemaal prima. De cabin was zo gevonden en na het douchen gingen we bij de overburen een hapje eten. Een gezellige tent met een film van Once up on a time in the west op de achtergrond. Lars en Juul zaten wat te flauwe kullen om zonder te betalen weg te rennen. Net toen ze dat bedacht hadden kwam de kok naar buiten met om zijn middel een holster met een pistool. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat de heren hun plan toen maar hebben laten varen. Na het eten reden we door het stadje om een biertje voor de heren in te slaan. Lars mag ondanks dat hij 19 is hier niet drinken en Juul al helemaal niet. Dan maar privé in de cabin en das ook best gezellig.


Reacties

Reacties

Laureen

Jaaaa, in Amerika moet je 21 zijn, ahhh jammer Lars maar zal wel goedkomen!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!