richyvonn.reismee.nl

Kings canyon

10-08-17, Stony creek campground plekje 14

Nou, nou, nou het was me wel weer een nachtje. Ik zou vannacht lekker bij mama slapen. Want elke nacht bij Juul wordt toch wel een beetje saai soms een beetje afwisseling is wel leuk. Maar de keus om bij mama te slapen was niet de beste keus die ik had gemaakt. Rond een uur of 1 ’s nachts zei mama tegen mij Fenna volgens mij is het luchtbed lek. Maar mama en ik wouden het toch nog even proberen en mama blies het luchtbed op zodat we de nacht konden overleven zonder een pijnlijke rug. Nou nee rond een uur of half 6 was het weer feest. Het luchtbed was weer slap. Toen hebben we toch maar de stap genomen om uit onze slaapzakken te kruipen en in de auto te gaan liggen. Volgens mij was dat niet veel beter maar je had tenminste een zachte ondergrond.Naar dit drama en nog 2 uurtjes slapen in de auto werd ik wakker gemaakt voor een tosti. Nou als je mij kent, voor een tosti kom ik mijn autostoel graag uit. Toen het ontbijt er op zat gingen we besluiten welke wandeling we gingen doen. We besloten om eerst op zoek te gaan naar de 2e dikste boom (General Grand Tree). Vanuit de parkeerplaats die bij deze boom stond kon je ook een wandeling doen de Dead Giant Loop Trail van 3,3 km. Je loopt in een lolly vorm de wandeling. Het toppunt van deze wandeling is een heel mooi uitzicht op een meertje. Bij de terug weg had Jessie het over een ijsje eten en daar waren we allemaal wel voor in. Dus naar ons kleine wandelingetje vonden we dat we dat wel verdiend hadden. Mama wou heel graag nog een wandeling doen die we een paar jaar geleden ook al hadden gedaan. Hij was maar 1 mijl dus iedereen stemde voor. De wandeling viel wel tegen. Toen we hem een paar jaar geleden hadden gelopen waren er meer velden met bloemen dachten wij tenminste. Onderweg hadden we besloten om naar een soort van water slide te gaan. We reden even naar een tankstation met een gift shop. Mama wilde even kijken bij de public showers hoe die er aan toe waren en of ze gratis waren. Er zat een hele aardige meneer die ons vertelde dat de douches 4 dollar per persoon kosten. We vroegen ook even hoe we bij Stony Creek konden komen maar eigenlijk bedoelde we Dorst Creek (bij Stony Creek zaten we namelijk al) daar waren we een paar jaar terug geweest en wisten dat daar die slides bij waren. De meneer vertelde dat we hier gewoon naar beneden konden lopen er dan van zelf kwamen. Toen we daar waren gingen Juul, Jessie, Lars en ik op verkenning uit om te kijken of er leuker slides waren maar dat viel een klein beetje tegen. Toch nog even een duik genomen in een dieper stuk en toen terug gelopen naar papa en mama. Juul en papa wilden nog even een dam bouwen Juul vond het leuk om de stenen er zo hard mogelijk in te gooien zodat wij allemaal nat werden. Maar volgens Juul was dat gewoon het makkelijkste. Terug op de parkeer plaats hadden we besloten om maar pizza te gaan eten. Van de hele menu kaart snapte we niks en moesten er uitleg bij hebben. Toen we eindelijk door hadden hoe het werkte konden we bestellen. Nou de pizza’s waren heerlijk en we werden bediend door de zelfde meneer als van de public showers. Naar de pizza kon ik als enige op de wifi want bij de andere werkte de code niet. Ik was weer dol gelukkig omdat ik even met Fabrice had kunnen appen maar omdat de andere geen wifi hadden was dat pretje snel voor bij. Terug naar de camping kwamen we er dus achter dat we bij het riviertje achter onze camping hadden gezeten omdat we dat verkeerd hadden gevraagd. Dolle pret dus door onze stommiteit. Op de camping maken we nog even een vuurtje met wat marshmallows en dan weer hup het bed in. Dikke knuffel en kus aan het thuisfront van Fenna.

Reacties

Reacties

Max en Coby opa en oma van Fabrice

Hallo familie, wij genieten erg van jullie mooie vakantieverhalen. Nog heel veel plezier groetjes en een dikke knuffel voor Fenna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!