richyvonn.reismee.nl

Lake Tahoe

14-08-17, Robbs hut

Gisteravond super laat naar bed gegaan (22.30 uur), meestal gaan de eerste van ons al om 21.00 uur naar bed, vandaar. We vulden de avond met spelletjes doen. Lars leerden we de grondbeginselen van rikken en we vonden Jenga op een schap. Vooral Richard vond het laatste spel erg leuk, kon hij toch weer even met de blokken spelen. Vanmorgen rustig aan gedaan, de kids waren een beetje moe van al dat reizen en wilden graag naar een meertje. Nadat we de pancakes die de mannen gebakken hadden verorberd hadden gingen we naar Union lake, waar we tot half drie bleven. Lekker zonnen, zwemmen, wat lezen, gewoon wat lummelen. We hadden (op een boot na) het hele meer voor onszelf. Na het zwemmen gingen we naar Pollock Pines om te tanken en eten in te slaan. We deelden drie footlongs bij de Subway en konden er tot de BBQ vanavond tegen aan. S’avonds zorgden Juul en Lars voor het vuur en aten we worstjes, mais en brood. Toen we nog aan het nagenieten waren van het vuur hoorden Lars en ik in de verte wolven huilen……..Amerikaanser kun je het niet hebben.