richyvonn.reismee.nl

Morgen gaat het

dan toch echt gebeuren. Na maanden van voorbereiding en de dagen af tellen in het dan ineens zover. Morgen rond deze tijd hangen we rond op luchthaven Düsseldorf om tegen 10.50 uur het luchtruim te kiezen. Lars gaat al 20 minuten eerder vertrekken en hem zien we in San Francisco weer terug. Das nog wel voor mij ff een buikpijn momentje, want wat als hij er niet staat....maar liever niet aan denken. We zijn er klaar voor en hebben er zin in. Voor Fenna en Fabrice zal het morgen lastig worden om afscheid van elkaar te nemen. Ze gaan elkaar 6 weken niet zien. Maar het komt vast wel goed.

Over 3 uur mogen we online inchecken, spannend, maar eerst moet ik me nog zien te vermaken met ons huis op te kuisen. Vanaf morgen is ons huis niet meer van ons en mogen Cheryl en haar familie hier overzomeren. (Nieuw woord.....kent de spellingscontrole niet). We zijn heel erg blij dat zij in ons huis komen en op de hondjes gaat passen. Wat je noemt een echter win/win situatie en dat voelt meer dan goed.

We proberen jullie vanaf nu dagelijks op de hoogte te houden, maar ik weet nu al dat er dagen bijzitten waarin we lastig Wifi kunnen vinden. We doen ons best. Voor de thuisblijvers hopen we op een mooie zomer en voor degene die ook nog op vakantie gaan....have fun.

Ik zie dat de datums nog niet op een rijtje staan, helaas kan ik daar niets aan veranderen..........

Reacties

Reacties

Laureen Peters

Een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!!!!!! ??

Marion Oppers

Fijne vakantie. Geniet ervan met z'n allen!

ada

Lieve Yvonne en de rest
ik wens jullie een hele fijne weken en een fijne vakantie toe.
En Yvonne kom wel heel weer
groetjes van ada

Jet

Heel veel plezier, geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!