richyvonn.reismee.nl

Reno, Napa Valley

16-08-17, sugar loaf ridge plekje 1

http://www.reserveamerica.com/camping/sugarloaf-ridge-sp/r/campgroundDetails.do?contractCode=CA&parkId=120092#sr_aHet is toch altijd weer genieten in een motelletje. Heerlijke bedden en een douche bij de hand. Vanmorgen een ontbijtje en klaar waren we weer. Eigenlijk wilden we een wijntour gaan doen in de Napa valley, maar onze jonge lui mogen daar niet aan mee doen. Dat hadden we eigenlijk zelf ook wel kunnen bedenken, maar daar kwamen we hier pas achter. We reden vanuit Reno naar Virginia City. Het was maar 40 minuten rijden en volgens het Allesamerika forum nog helemaal authentiek zijn. Nou, dat was het ook. De film Bonanza speelde in dit gebied af en je verwacht ieder moment Hoss tegen het lijf te lopen. We kuierden door de hoofdstraat en liepen wat winkeltjes binnen. In 1 winkel kochten we snoepjes en een metalen bord voor op ons tuinhuisje. Na 1,5 uur gingen we weer richting auto en moesten we 4 uur in de auto overbruggen. Onderweg trapte Richard op de rem omdat hij een Bass Pro outdoor shop zag. Deze hadden we al eens eerder in Denver gezien en we vonden dat geweldig. Echt een Amerikaanse outdoor shop met opgezette herten, beren en vossen en een heuse waterval binnen. Geweren en jachtgerei te kust en te keur, je blijft lachen. Daarna was het richting camping waar we al snel de tenten hadden opgezet. We aten bij de Taco Bell en omdat dit niet Fenna’s favoriet is (zwak uitgedrukt) mochten de kids vertellen waar de we laatste 2 dagen gaan eten. Cijfer onder de 10 en Fenna en Lars hadden gewonnen. Zij mogen dus gaan bepalen waar we gaan eten, wel een beetje naar het budget kijken jongens he!!!